Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Konstig natt..

Ja gud vad konstig natt det har varit, har sovit konstigt och drömt konstigt.
Tvillingarna vaknade 05.30 och ville ha mat, sen somnade dom om.
"tur" att Hugo är hos sin farmor så jag kunde sova nån timme till. :)
Men oj vad tomt det är här hemma..
så lugnt & tyst, ingen som tjatar "mamma mamma" , ingen pratglad Hugo som drygar sig :p
Jag saknar han!
Men han kommer hem vid 14 tiden idag :)

Ute är det typ snöstorm. Så idag håller vi oss inne,, måste köpa mjölk bara men det gör vi när Ronny slutat jobba.


Det är fredag också.. helg.. har för mig att det var nåt vi skulle göra men kommer inte på vad.
Så vi får se vad som händer.


Nu ska jag äta frukost, lite sent men.

Puss & hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback