Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mysig dag!

Först kalas hos Sandra, jätte trevligt & kul för Hugo att få träffa dom lite :)
Sen hem, tapetserat fondväggen i sovrummet.
Gjort mat, letat fram julsakerna som självklart låg längst in i förrådet,
plockat upp lite ljusstakar, stjärnor & gardiner. Men behöver mer, är första julen vi firar här i denna lägenhet så det fattas lite eftersom det är fler fönster här än gamla lägenheterna vi haft..

Bara att stryka gardinerna tar ju fan 2 timmar, och då var det bara till v-rummet, haha.
Jag är lite för noga, men gör jag det inte ordentligt får jag ångest. :p

Nej nu måste jag göra en grej,
hej hej!

Kommentarer
Postat av: Sannie

det bara MÅSTE du göra! :)

världens bästa känsla någonsin! ^^

2010-11-27 @ 19:10:11
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: GUESS WHO?

- vilka fina pojkar du har!

2010-11-27 @ 19:11:21
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback