Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ny vecka.

God morgon!

Vaknade vid halv 7 av att pappa Ronny kom hem igen,, han åkte till jobbet men blev hemskickad..
förkyld..
Hugo är förkyld & slö idag så han får va hemma från dagis lite till..
han har inte varit där sen i onsdags (tror jag de va),
han verkade piggare i helgen men inte igår kväll, så lika bra han får va hemma någon dag till så han orkar med alla kompisar på dagis sen :)
Jag tror att alla är förkylda alltså, vem man än pratar med så är den förkyld.
Jobbiga tider nu, längtar till sommaren faktiskt.
Gud vilken rolig sommar vi kommer ha då!
Då blir tvillingarna 1 år och gud va skönt att vara icke-gravid i sommar ;)
Att kunna göra saker!
Maj & Juni i år var ju inte så roliga, höggravid med tvillingar i värmen, såå tungt, kunde knappt gå.
Herregud. Men ja, jag klarade av det, tydligen :)
Halva Juli var vi på sjukhus, sen hemkomna med Max & Vincent & ta hand om Hugo & försöka få igång livet som 3 barnsföräldrar istället för 1 :p
,resten av Juli & Augusti bara försvann känns det som.


Igår var vi och hälsade på Helen & Henkan & Ida & lille Kim :)
Så söt liten bebis! Så liten. Man glömmer så fort hur små dom nyfödda är,
ändå var våra ett helt kilo mindre än Kim och jag tyckte att Kim var liten :p
Jag kommer ihåg när jag blev ner rullad i rullstolen från BB till avd 33, när jag fick se våra bebisar efter förlossningen.. jag fick se dom en snabbis när jag hade tryckt ut dom också men då var allt så konstigt så hann inte reagera så bra..
men då tyckte jag våra var jättesmå.
Sen vande man sig och såg liksom inte hur små dom var.
Dom gick ner endel i vikt också så dom vägde som minst ca 2200 g tror jag.
Men nu är dom snart 5 månader :)
Tiden går fort!
Och gud vad stora dom såg ut jämfört med lilla Kim :)
Bebistiden försvinner verkligen fort!


Aja, nu ska jag byta lite blöjor och fixa lite..

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback