Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Så glad man kan va :)

Fick en kommentar på facebook igår, vad glad jag blev!
Tänk att man kan bli så glad & få sån energi av lite snälla ord. :)


Idag är det fullt upp.. tvätta massor, handla..
Hugo är på lekkompaniet med sin morbror m.fl :)
Kul för han, så slipper han va här när jag gör tråkiga saker som tvättar. :p

Fars dag idag också, ska försöka hinna göra nåt kul för pappa Ronny.

Har inte tid att sitta här nu men vi hörs kanske sen.
Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Jo jag vet att man kan gå över tiden men jag behöver inte göra det säger min läkare pga saker som har hänt innan. Står i mitt första blogg inlägg. Ska kanske tom bli igångsatt innan det också :D

2010-11-14 @ 13:32:59
URL: http://amandaanders.blogg.se/
Postat av: niklastidstrand.blogg.se

taaaack=)

2010-11-14 @ 14:33:25
URL: http://niklastidstrand.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback