Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

ÅÅååh.

Fy vad hopplöst det känns. Ska det aldrig bli bättre??.
Det känns som att man grävs längre och längre ner..
Ber nästan en ängel från ovan att hjälpa..
Ingen fattar vad det handlar om så ni behöver inte kommentera nåt..

Ronny kommer väl hem om två timmar, han är ju och bowlar & har ätit på Mora parken med jobbet..
Hugo somnade nyss efter många om och men.. trodde han skulle va astrött efter allt som vi gjort idag..
kanske var övertrött eller uppspelt eftersom han sett att något är på gång.
Han sover nu iaf och jag hoppas att han sover hela natten :)
Max har sovit en stund och Vincent ligger bredvid mig i babysittern, hoppas han somnar en stund snart också..
skulle va skönt att sitta här ensam i tystnaden en stund.



Nydöpt Hugo :) 19/1-08.



Imorgon är det dop!!
Nu hoppas jag att dom som inte kan komma har hört av sig, så att dom som inte har hört av sig kommer.
Är något irriterande när man planerar, handlar & dukar & fixar till ett visst antal personer och så kommer inte alla.. Det är väl inte så jobbigt att säga "tyvärr kan vi inte komma", eller hur?! :p



Haha, hur man såg ut,, det där måste ha varit för mer än 5 år sen, tror inte att jag & Ronny var tillsammans då..


Hugo ca 8 månader, i Furuvik.



Kommentarer
Postat av: Hannele - 2barnsmamman <3

Svar:

Ah ja det kan jag tänka mig, att vara mamma är inte lätt alla ggr :)



Hihi..tackar ^^

2010-09-24 @ 21:34:19
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: 17 år och ung mamma

ja jag ska ha dop i morgon :D

2010-09-24 @ 23:56:17
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/
Postat av: Ellie

Lycka till idag med allting :D

Det kommer att gå bra!

2010-09-25 @ 08:51:46

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback