Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

ÅÅh.

Sitter här med en gnällspikMax i knät..
det är så gosigt när dom gnäller, dom är så söta när dom gör sina miner och man vill inget annat än att pussa & krama dom :)
Gud vad jag är lyckligt lottad egentligen, som har två underbara bebisar att mysa med :)
Tiden går ju så fort så snart är dom inga bebisar längre..
men jag har ju dubbel-bebis-mys ett tag till iaf :D


Fy fan va trött jag är på den här skitdatorn.. jag vill ha en ny!
Ibland funkar den jättebra att kolla fejjan, skriva här och ha msn uppe samtidigt..
ibland går det inte ens att kolla en grej.

Och USB uttaget funkar inte heller så inga bilder kan jag lägga upp..
tråkigt..

Nu ska jag se på Irene Huss på tvn..
Tänkte köpa alla filmer på ÖoB förut, dom kosta bara 19.90 kr st, men tänkte vänta och se om dom är bra eller inte,, går ju några st på tvn nu i höst..

Jaaaja..

Hej hej.










Hittade lite bilder här på datorn, från typ 2008..
Liten Hugo Och jag & syrran..



Kommentarer
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar;

det var så jag menade :P haha..lite skillnad på IKEA och en mataffär xD haha..du står ju bara ut en kort stund med skriket men att gå på ikea och ha en unge som skriker 24/7 där inne så blir man galen tillslut, iaf jag xD

2010-09-05 @ 21:15:20
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: M

Jag fortsätter nog med veckolista då jag tycker det är svårt att få mat snyggt på bild..

2010-09-06 @ 09:09:06
URL: http://www.mazlin.se
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

Hejsan, allt väl? :)

2010-09-06 @ 11:20:49
URL: http://faakies.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback