Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Åh.

Har setat och läst lite bloggar.. man halkar så lätt in på bloggar där det ofattbara har hänt,
där någon har förlorat sitt/sina barn.
Det finns ganska många där ute som har råkat ut för det, hemskt. Livet är orättvist, verkligen!

Tänk vilken tur man har haft, det kan ju hända vem som helst, skulle det hända vet jag inte hur jag skulle överleva..


Jag älskar mina barn så mycket så det finns inga ord som kan beskriva det!!
Utan er är jag ingenting.


Kommentarer
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

Usch jag har själv en sån medkänsla för sånt, börjar alltid gråta över sånt det är så hemskt och förstår inte varför sånt får hända! min väns pojkvän förlorade sin son när han var 2 månader och gick in i hans situation så ville man bara gräva ned sig.

man har ju barn själv och jag skulle aldrig klara av att förlora mina.



kramar.

2010-09-16 @ 14:17:44
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Ja verkligen hur mkt som helst :) Du får ha det till nästa barn ;)

2010-09-16 @ 14:28:53
URL: http://classys.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback