Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Bloggar sökes!

Jag hade så många roliga bloggar sparade som favoriter på andra datorn,,
men jag kommer ju inte åt dom nu när jag har gamla skiten..
så ni som läser min blogg, skriv en kommentar så jag får er bloggadress så jag har nåt att läsa igen :)



Ikväll ska jag se på Notting Hill som går på tv3 (tror jag?)
Den är så bra :)
Jag känner verkligen för att titta på romantiska filmer, och Julia Roberts är en av mina favoritskådespelerskor.
Lite romantik i tillvaron skadar inte, tyvärr finns det inte i mitt liv för tillfället :p



Kommentarer
Postat av: EmmaT

Jag tycker också om Julia Roberts! För det mesta iaf. Tråkigt med bristen av romantik.. Varför är det så? Kan ni göra det roligare på något sätt? Svårt när det inte finns där naturligt..

2010-09-18 @ 23:09:56
Postat av: Elin

Kika jättegärna in till min blogg :)



http://tomorrowendstoday.bloggplatsen.se

2010-09-18 @ 23:33:40
URL: http://tomorrowendstoday.bloggplatsen.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback