Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Brrr.

Sitter här och fryser, det märks verkligen att man bor i en mora strand lägenhet, det är alltid svinkallt.
Ska väl snart ge Max & Vincent deras kvällsmål, sen soooova. och det ska bli så skönt!
Det är så skönt att sova när det är lite småkyligt, så man kan mysa ner sig under täcket och det är behagligt och man (iaf jag) sover mycket bättre. :)
Jag har lite svårt att fatta hur jag stod ut i början av sommaren..
höggravid med tvillingar, ASVARMT ute..
inte så konstigt att man aldrig kunde sova :p


Imorgon har vi tvättid 10-14, ska samtidigt städa i bystugan.. :)
Är faktiskt jäkligt nöjd med dagen, allt gick så bra och det var så trevligt, så många som betyder massor för mig och finns nära mitt hjärta var där och sånt är ju alltid trevligt ;)

Just nu ligger Max i min famn och pratar och har sig, det är så roligt när dom utvecklas och man får mer och mer kontakt och respons ifrån dom :)
Älskade bebisar ♥

Dom fick så mycket fina presenter idag också! Nu måste vi köpa en hylla åt dom som varken barn eller katter kommer åt :)
Tänk vilka snälla människor vi har runt omkring oss som gav dem så fina saker.
Jag blir lite rörd faktiskt :)


Nu i skrivande stund kom Hugo upp.. han har sovit lite oroligt ikväll tror jag, har hänt så mycket idag.. jag är så stolt & glad att han var så snäll som han var i kyrkan, jag trodde han skulle va mycket värre :p
Sen tröttnade han, och han såg Ida och dom sprang iväg och lekte :) Sötnosar!

Tror att han klingade på pianot, eller va de va, i kyrkan haha, när dopet var klart.
Sen under fikat så låste han och Ida in sig på toan där hehe. Som tur var så gick det att låsa upp utifrån.
Fan unge, han ska hålla på att låsa överallt, jag är livrädd att han ska låsa in sig där det inte går att öppna. Vad gör man då? Herregud va panik jag skulle få.
Här hemma är det ingen risk, toadörrarna går att låsa upp utifrån & till andra dörrarna har vi ingen nyckel..
men på andra ställen :p


Nu ska jag nog fan äta en smörgåstårtbit innan bebisarna ska ha mat. :)
Måste ju passa på, är inte ofta man köper smörgåstårta för 1500 spänn :p




Saknar DIG, tänker på dig!!
Vet inte om du läser men isåfall vet du att det handlar om dig :p


Puss


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

SV: Ja snart kommer vårt första barn, superspännande måste jag säga. Vilka sötnosar du har!



Njut nu av den dyra smörgås tårtan ;-)



Kramkram

2010-09-25 @ 22:47:02
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna

jaa det borde du verkligen lite sorlig bara :(

va bra! :) jorå samma här

2010-09-25 @ 22:47:12
URL: http://aooww.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback