Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Dagen idag..

Fick en räkning av mora strand idag, enligt den var vi skyldig 3 hyror!!
Helt stört, fan va arg jag blev!
Sandra kom precis hit och vi skulle umgås lite, som tur var kunde hon passa barnen så jag åkte till mora strand på en gång och visade räkningen.
Jag hade såklart rätt, och dom tog bort det.
Fan vad jag hatar sånt där, man blir så irriterad.

Åkte hem och spenderade tid med Sandra & hennes pojkar iaf :)
Gud va kul Hugo hade, han & hennes tvillingpojkar passar så bra ihop, dom leker så bra :)
Jag är så glad att jag har Sandra, en av få som man verkligen känner är en riktigt nära vän,
hon berättar saker för mig och jag kan berätta saker för henne.
Det känns liksom tryggt i hjärtat. ♥


Tittar på Efterlyst just nu, ska väl invänta matning av bebisar sen sova..
imorgon kommer min älskade kusin Linda! :)
Ska bli jätteroligt!

Ha de bra!
Puss & hej

Kommentarer
Postat av: Catte

Fan vad drygt att de blir så, hade blivit skitförbannad på dem. ^^

Ja de kanske jag kan, älskar partylite, luktar så gott utav och det är bra kvalite. =)

Har du tid och träffas någon dag? Hade varit kul. =)

2010-09-22 @ 21:45:16
URL: http://crazymee.webblogg.se/
Postat av: Linda Jansson

Älskade katarina :) ska bli så himla skoj att träffa dig och dina underbara pojkar!! <3

2010-09-23 @ 00:08:40
Postat av: emma

hehe nej, men han måste tycka de är skoj med småsykon. tänk vad roligt diuna grabbar kommer att ha när de blir större:)



måste vara dyrt med 3 barn , kläder och blöjor?

2010-09-23 @ 13:55:41
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback