Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag!

GOD MORGON världen!
Allt bra?
Idag är det Fredag, den här veckan har svischat förbi, har haft mycket att göra och haft massa underbara besök :)

Sitter här och ska överföra pengar från Ronny, han fick sina 10% som jobbet betalar när han är pappalediig, vår föräldrapenning kommer inte förräns på Måndag eftersom 26e är på Söndag.

Sen ska jag & Hugo åka till tuvan där Hugo ska klippa sig.
Ska bli spännande att se hur det kommer gå! Han är ju så jäkla sur & tvär ibland och totalvägrar allt..
men jag hoppas han tycker det är spännande.

Nu ska jag sminka mig sen kommer älskade syster Jessica som ska skjutsa oss :)



Syrran, jag & mamma på kryssningen okt-09.


Gammal bild på mig & Hugobus <3


Jessica & Hugo, se va lockig han var, nu är han inte lika lockig. får se om dom kommer
tillbaka när vi har klippt han :)


Vi :) ♥




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback