Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God morgon!

Eller ja, god morgon och god morgon, har varit uppe sen halv 6.
Bebisarna åt då.. sen somnade dom om men Hugo vaknade.
Så vi har tittat på barnprogram & ätit frukost.
Fast tiden går ju så fort så nu är det snart dags för lunch.
Sen ska jag på MVC på efterkontrollen.
Ska bli skönt att få veta om allt är som det ska, jag blöder ju fortfarande då och då..
men har inte ont i magen så jag tror ändå att allt är som det ska.
Men det är väl alltid skönt att veta. :)


Gud va Hugo har blivit snuttig :p han har alltid älskat sin kudde.
men nu är täcken med också :)
Igår lade jag hans lilla täcke på golvet och la bebisarna där på,
då vart det ramaskri när Hugo insåg att det var hans täcke haha.
Mys pojke :)


Nu ska jag sminka mig, sen göra lunch,..

Hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: Jessica Olsson

Ja nu är det nära :) Nej faktiskt inte, var mycket mer nervös efter att vi vart in på BB och hört alla som låg och hade ont. Nu bara väntar jag på att smärtan ska komma så jag vet att det äntligen är dags :)

Ha en toppen dag! Kramar

2010-09-08 @ 11:13:40
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback