Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Gomorron.

Känner mig pigg idag. Bebisarna sov ca 23-07 så jag fick ganska många timmars sömn :)
Sen när man tar upp dom så ler & skrattar dom, dom är så söta & glada :D

Har nyss duschat, snart ska Ronny till sjukhuset och göra en grej, sen ska jag dit på ett annat ärende,
sen tar vi en promenad ner på stan..
verkar bli ganska bra väder iaf, men kallt, 0 gradigt..
men man får klä på sig helt enkelt. :)
Jag tycker mig se solen lysa igenom persiennen, så får hoppas på det.


Snart är det dags för Hugos kalas, eller ja om en månad :p
vi tänkte boka bystugan till det också så slipper man va här hemma och trängas..
men det var inte ledigt..
så vi får va här hemma ändå..
vi får se om vi delar upp det på fre,lör, sön som vi har gjort när Hugo fyllt 1 & 2,
men det blir så jobbigt att ha det flera dagar..
men vi får inte plats typ 40 pers här hemma samtidigt :p
Annars får vi ta olika tider, eller nåt..
ja det märks.

Ska bli spännande att se om Helen är hemma då eller om bebisen tittat ut :)
Hoppas han/hon väntar några veckor till iaf så ni inte behöver va i Falun så länge!!
Jag tycker det är så roligt, Hugo kan leka med Ida och tvillingarna kommer kunna leka med lillbebisen :)
Eller nåt :)


Nu ska jag sminka mig så det är klart..
hej hej :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi. Ja vi får se hur de blir gumman :D hehe. Känner på mej att den kommer snart, men man vet ju aldrig .. Puss Helen <3

2010-09-27 @ 10:06:16

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback