Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hmm..

Jag har följt ganska många bloggar där mamman skulle få barnet ungefär samtidigt som oss..
men jag har ju fan glömt/inte hunnit att läsa typ alla och nu när man kikar in så har alla fått bebisen.
Så typiskt mig, har noll koll...



Måste faktiskt säga en sak..
folk brukar säga att man ofta mår skit eftersom det är såå jobbigt att ha tvillingar..
men det är inte dom som är jobbiga. Dom är jättesnälla och allt går bra,
det är JAG, min kropp & mitt psyke som krånglar..
Förlossningsdepression beror ju på alla hormoner som finns i kroppen efter en graviditet, hormonerna är mycket värre EFTER graviditeten än under graviditeten..
Och dessutom när det är tvillingar så är det mycker mer hormoner i kroppen..

så inte så konstigt egentligen att jag mår som jag gör..

men jag ser ljust framåt, jag vet att det kommer bli bättre.


:)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

han föddes 19 augusti :) ja de går bra, han har lite ont i magen ibland bara :S lr ibland, varje dag är de väl o då tycker man så synd om han när han försöker trycka, hehe :p De är lite ovant att inte få sova som man vill men annars är de ju underbart :D



Hur går de med tvillingarna då? Är såå glad att de bara blev en nu första gången ;)

2010-09-10 @ 16:20:22
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback