Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jaaa just ja!

Kom på att det är ju fan Fredag idag.
Jag är så dagvild så har verkligen noll koll ibland. :p


Här blir det lugnt iaf, Ronny är sjuk så han kan inte ta hand om barnen själv så jag
får gott stanna hemma :) Men det gör inget! Att mysa med barnen är det bästa som finns! :)
Nästa helg är det dop, sen helgen där efter kanske man skulle ha varit ut på något roligt.
Man måste varva mammarollen med något eget ibland, inte för ofta såklart, men
en gång i månaden anser inte jag är för mycket eller egoistiskt eller nåt sånt..
Egentid är viktigt.
Vi är ju som sagt två föräldrar, en mamma och en pappa, så barnen har det bra ändå även om mammsen är ute någon gång då och då :p


Solen skiner igenom molnen lite lätt idag, det känns som en härlig höst dag.
Ska gå och handla sen, ska äta lite god mat ikväll tänkte jag. :)


Hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

Gick det lätt för barnen att ta flaska?

Kub ultraljud är ett ultraljud där dem kollar om barnet har tecken på down symdrom eller någon annan missbilldning.

men gud vad hemskt , pga någon sjukdom han hade innan? hur gammal var han? :(

fan så hemskt , ber varje dag för mina barn, åker in med dem så fort dem visar minsta tecken på sjuka.

kramar.

2010-09-17 @ 10:40:25
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

Men gud dem måste ju ha en bättre förklaring till att det hände, usch :'( min grabb blir ju 2 i december och har alltid varit jätte sjuk dessa månader, tror alltid att det som inte får hända ska hända oss. :(

hade han något syskon så dem kunde trösta sig i h*n ?



kramar

2010-09-17 @ 11:49:44
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: EmmaT

Helgen efter dopet ska du ju träffa mig, jaaa! Haha :P Jag vill det iaf. Om du inte ska göra något annat. Vi kan ju gå ut om du vill, eller jag kan följa med er om ni ska någonstans :)

2010-09-18 @ 23:20:33

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback