Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jösses Amalia..

..vad solen började skina :)


Imorse vaknade jag och mådde bra, var på bra humör & ville faktiskt gå upp :)
Hoppas det håller i sig ett tag, orkar inte va deppig nåt mer..
och det jobbigaste är att jag vet att jag får såna perioder och att veta att "snart kommer perioden igen" , det är jobbigt, att inse att jag måste kämpa mig igenom de ÄNNU EN GÅNG liksom..
Vet inte hur länge jag kommer orka och det skrämmer mig.

Usch va ärlig jag är nu :p
Men jag ser ingen anledning att inte va ärlig här i bloggen, det handlar ju om mig och mitt liv, och jag skriver för min egen skull, så att jag får sätta ord på saker och ting & skriva av mig..
Man kan ju inte ringa en vän varje gång man faller ner, det vore ju lite jobbigt för vännen kanske..
Lite tjatigt..


Imorse fick jag faktiskt Hugo att äta såna där Kellogs special K flingor!
Han äter ju så hemskt dåligt.. inget duger, vet inte hur mycket vi har prövat,
gröt, yoghurt, olika bröd, olika pålägg, fil, m.m..
Ibland äter han nån tugga hårdbrödmacka med ost..
men det är inte direkt nån bra frukost för en 3 åring som ska ha energi till allt.
Han måste få i sig NÄRING.
Men imorse åt han och det glädjer mig :)

Jag äter alltid hårdbrödmackor till frukost, men jag kan ju inte äta allt som han ska äta, då går jag väl upp 20 kg i vikt haha..


Jaja, nu ska jag vika tvätten som tvättades igår.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Haha förstår det ^^,

Jag tyckte också i början att det var tråkigt med bara ersättning och grejer, vart ju mer spännande sen tkr ja :D haha..

2010-09-07 @ 12:26:52
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥

Jo precis peppar peppar, nu börjar det gå åt rätt håll. det blir inte lika ofta nu. för jag har försökt vänta in henne och försöka få henne att inse att hon kan inte ligga och tutta hela tiden ;)

2010-09-07 @ 13:19:57
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej,

Ja, fluffigt är jobbigt men ibland är det också fint. Var alltid blond förut och alla tyckte det var jätte vackert. Hade gärna varit blond om jag hade mer pengar så man kunde färga det en gång i månaden och slippa utväxten. Men det är för dyrt och onödigt. Istället vill jag ha en ljusbrun färg med mörkare slingor men vet inte hur det ska gå till ännu :)



Men så är det väl med alla, man vill ha det man inte har, hehe.



Här är det bra, nyss badat/Duschat mina små missar. En hel verkstad att bara göra det också. Det är inte så att dom direkt tycker om det men det behövs ibland så dom luktar gott och håller pälsen vacker :)

Hur är det med dig och familjen då? Stressigt kan jag tänka mig?

Vant dig med en stor familj ännu?

Kramar i massor

2010-09-07 @ 15:38:33
URL: http://lahgerphoto.wordpress.com/
Postat av: Ellie

Provar på ibland... Idag testade jag babysitter & matade i dem. Fick ont i ryggen då...'

Tycker det är ganska jobbigt att dubbelmata.... de ska ju rapas och så med. Ozzy (minstingen) han spyr rejält och värre om han inte rapar... drygt som f_n!

Får prova lite mer... annars får de väl lära sig att vänta på sin tur :p

2010-09-07 @ 21:30:10

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback