Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kväller..

Ja nu är snart Fredagskvällen slut..
har haft en sån där konstig känsla hela dagen, och nu på kvällen fick jag se varför..
åh vad jag alltid ska känna mig sviken av folk. Så jobbigt!
Jag tror liksom det bästa om många, men det visar sig alltid att dom inte är så jävla bra..
Varför råkar jag alltid ut för såna människor?
Det finns några få där ute som jag vet är ÄKTA och som jag litar på,
tur att jag har er!!


Har ätit tacos ikväll,, orkade inte göra nåt annat, men det är ju gott så why not.. :)
Är galet shoppingsugen!
Skulle vilja åka iväg nånstans och shoppa loss,, i Mora finns det ju inte så jättemycket..
men vart? Borlänge känns lika trist det med även fast det är ett större ställe med mer urval av affärer..

Ja jag vet inte :p
hoppas bebbarna vill ha mat snart så jag får sova..
Hugo däckade kl 18 idag, det händer inte ofta nu för tiden. Men han vaknade också runt 6 imorse när jag gav bebisarna mat..
sen har det varit full rulle idag så han var trött, vår älskade lille Hugo :)
Satt och tittade på kort idag, han hade ju så jättelockigt hår förut. Det har blivit plattare :(
Fast nu är han så långhårig så lockarna dras nog ut, så brukar mitt hår göra iaf..
han ska klippas på Fredag så vi får se då om dom dras ihop igen eller om dom helt enkelt försvunnit.

Fast han är lika fin ändå! Finast i världen! ;) Det är alla mina barn! :)
Såg även på kort att gud va lik Vincent är Hugo när Hugo var liten!
Helt otroligt. Jag har inte sett det förut, fast alla säger att tvillingarna är såå lik Hugo.

Jag ser faktiskt skillnad på tvillingarna nu, dom har lite olika näsor och ansiktsform.
men det är ju sånt som kan ändras fortfarande så vi får väl se hur lika dom är när dom inte är så små. :p undrar hur man gör när man vill ta DNA prov och se om dom är enäggs eller tvåäggs tvillingar??




Hörs imorrn,, ska titta lite på tv nu.
är nån film med en snygg karl i ;)
Alltid intressant med sånt hehe :)
(titta men inte röra vet ni ;) )


Puss & hej

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Visst var den?

2010-09-18 @ 09:27:09
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Jessica

Jag tycker att vi borde åka till typ Gävle någongång och shoppa :) Både på IKEA och i köpcentrumet! :) Puss

2010-09-18 @ 12:05:20
URL: http://jessicaspaennar.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback