Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lalalala :)

Dagen idag har faktiskt varit bra, jag har känt mig glad och på bra humör :)

Först imorse vaknade vi av att det jamade, vi kollade på balkongen om någon var utstäng, men icke,, inte heller i klädkammaren, där nån av dom har råkat blivit instängd förut..
sen knackade det på dörren,, kl 7 på morgonen(!!!).
Då hade vi råkat stänga in en annans katt i förrådet på baksidan, Ronny var ut dit igår när det var mörkt och katten var liten och helsvart så den syntes ju inte..
Den har sprungit omkring här ute ett tag, har halsband men ingen adressgrej,
vet inte vem som äger den.. den ville följa med in hit också men det fick den inte. Och det SKÄR i mitt hjärta när man liksom stänger dörren framför nosen på den, stackars lilla misse, tänk om den inte har ett riktigt hem?..
Förut var det några av grannarna som gick runt och knackade och frågade om någån visste vart den hörde hemma, men nu är missen här igen..
Är man djurvän så är man! Jag hade lätt kunnat behålla den :p
fast vi har ju 3 katter redan, 3 barn och snart 2 kaniner så egentligen blir det nog lite mycket..

Sen gick H & R till Färnäs, jag & tvillingarna sov några timmar, hur skönt som helst.


Sen har jag städat, satt upp ett foto på våra älskade barn,
jag la till och med energi på att göra fiskgratäng ;) dom senaste dagarna har det bara blivit typ makaroner och korv..

Och medans Ronny nattade Hugo så gjorde jag en äppelpaj som vi ska äta nu :)

Hoppas dagen imorgon blir lika bra!


Föresten, datorn är paj nu igen,, eller ja laddargrejen..
så kan inte lägga ut nå bilder på ett tag eftersom usb uttaget i gamla datorn inte funkar och det inte finns nån minneskortsgrej på den..
hoppas vi har råd att köpa en ny, billig, när pengarna kommer.
Behöver inte va nån speciell, bara en vanlig surfdator, bärbar självklart, men bara jag kan surfa, lägga ut bilder, osv så är jag nöjd hehe..

Ha de bra, nu ska jag ägna mig åt mina bebisar som gnäller.

Puss


Kommentarer
Postat av: 17 år och ung mamma

jaha :) då var det inte alls långt emellan ju :)

2010-09-09 @ 22:09:03
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/
Postat av: Joline ensamstående tvåbarnsmamma!

tack :) dem är 2 och 4 år :)

hur var det att få tvillingar? måste ha blivit en jätte chock för er att få veta det, det blir ju ändå oftast bara en :)

men super kul var ju alltid ens dröm när man var liten "när jag blir stor ska jag ha tvillingar" haha

kramis

2010-09-10 @ 09:08:08
URL: http://mamiij.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback