Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Minnen:)

Sitter och tittar på Miss secret agent på 5an..
Just nu spelas en låt med Bosson, åh vad jag minns när jag & Emma träffade han på mora parken för massa år sen :p

Varje gång det kom nåt intressant band dit så var vi dit och gick in bakvägen :p
Vi träffade Friends en gång också..

Vi har även varit i Sälen och festat med dåvarande LOK, nu är några med i Lillasyster.
Galen kväll , kommer aldrig att glömmas.

Tänk vad kändiskåt man var när man var yngre,
bara av att se en kändis gjorde ju så att man ville skryta som sjutton haha.

Löjligt egentligen, dom är inte mer än människor ju :p




Sorry, jag snodde bilden från din facebook, hoppas du inte tar illa upp :)
Har ingen bild från den tiden vi umgicks här på datorn så ;)

Men jag saknar våra roliga stunder, även fast det är typ 8-9 år sen så glömmer jag aldrig vår vänskap vi hade då.. hoppas vi kan ses snart igen när du är hit till Mora!



Nu ska jag mata bebisar sen sova.
Imorgon ska jag på koll på mvc, då ska jag bannemig få ur mig allt så jag kan få hjälp för att må såhär är fan inte normalt. Jag känner ingenting, precis ingenting.
Skrattar inte, gråter inte, ingen glädje, ingen sorg. ingen saknad, ingen kärlek..
jag vill ingenting.
det enda jag känner för att göra är att glo in i väggen eller sova i typ 20 år och hoppas att allt är bättre när jag vaknar..

jag vill bli normal igen.
Jävla hormoner.
Jag vet att det kommer bli bättre, jag behöver nog bara lite hjälp på traven för att nå dit..
Jag har varit deprimerad mycket och väldigt ofta i största delen av mitt liv,
men aldrig såhär, men jag är glad att jag ändå inser att jag behöver hjälp.

Mina barn är värda det!



Natti natti.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är världsbäst som erkänner framförallt för dig själv att du mår dåligt! Det är en styrka i sig! Vet precis hur det kan kännas! Ett bevis till på vilken underbar mamma du är! Miljoner kramar från mig!

2010-09-08 @ 07:56:15
Postat av: janet

Ja och här var det precis dags för 1.5 års trotset så det har varit skit jobbigt, men det börjar bli mkt bättre nu som tur är :) Jo det går jätte bra, Vilma är så himla snäll & glad hela tiden så det är inga problem alls, men det är ju såklart fullt upp & svårt att hinna me allt, men det lär ju vara ännu värre för dig :) kram

2010-09-08 @ 08:13:31
URL: http://janetadell.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe, okej. Ja jag brukar göra det så dom luktar gott och är super fina i pälsen. Hanen är en blandis av lite olika faktiskt, bland annat: Skogs,pers och mest bond. Sen Honan är nog bara Bondkatt om jag inte tar helt fel. Men hon ser ut som en vanlig hehe.



Okej, ja jag har förstått det på din blogg och på facebook. Hoppas det blir bättre snart. Du kanske får se allt vackert du har runt omkring dig och att det är du som skapat dom:)

Dom är så fina, Hugo också med sitt Änglahår :)



Kramar

2010-09-08 @ 09:20:08
URL: http://lahgerphoto.wordpress.com/
Postat av: [ E . A S P E L I N ]

Jag hoppas verkligen du känner dig bättre snart. Det är du värd så som du står i hela dagarna! ♥

2010-09-08 @ 11:20:35
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback