Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Om man bara visste..

.. vad som komma skall..

När jag satt på mvc och väntade tänkte jag på när jag var där den där Onsdagen 30 Juni.
Tänk om jag då visste att jag skulle bli 3 barns mamma dagen efter.
4 veckor för tidigt. Visst vet jag att tvillingar ofta föds tidigare,
men ändå så tänkte jag att äh jag kommer säkert få gå till v.40..

Allt gick så fort, det hände så plötsligt, inte konstigt om man inte hängt med riktigt..
Allt känns som i en dimma när jag tänker tillbaka på dom två veckorna vi var i Falun,
verkligen omtumlande och så jävla jobbigt. Hoppas jag aldrig behöver vara med om det igen.
Chansen är väl inte så stor att jag får tvillingar igen, men vem vet.. och när jag blir gravid igen så kanske det bara är en bebis och då går jag säkert tiden ut. (om det nu blir nå mer barn, det får vi se :P).

Fast jag måste vara ärlig, jag saknar att vara gravid, att se fram emot förlossningen, att få känna känslan av att föda barn och allt vad det innebär :)

Det vart inte som planerat idag iaf,  måste äta penicillin en vecka..
jaja så kan de gå.



Nu ska jag laga mat.



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja visst va den :)

Fin blogg!

2010-09-29 @ 16:55:49
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: ♥pinkypiercing - the one and only♥

svar: tack, det är dom också :D

allt bra? :)

2010-09-29 @ 19:08:44
URL: http://pinkypiercing.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback