Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sitter och tittar på tv och ger Vincent kv...

foto0802 (MMS)

Sitter och tittar på tv och ger Vincent kvälls mat. Snart är det sovdags och gud vad skönt det ska bli med lite sömn! 5 timmars sömn varje natt och fullt upp hela dagarna, sitter knappt ner på dagarna heller, och det sliter på kroppen. Men jag älskar det, det känns att man lever och att ta hand om mina underbara barn gör mitt liv så värdefullt! Älskar er så mina snuttepluttar! :)


Kommentarer
Postat av: Ammie

Jag saknar dig gumman <3

jag hoppas vi kan börja umgås snart. skulle behöva det!



Puss

2010-09-24 @ 00:06:24
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback