Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sprutor.

Imorse tog jag sovmorgon.. måste passa på medans jag kan, snart börjar Ronny jobba igen..
Var så jävla trött igår alltså så det behövdes.

R & H gick till Färnäs så min mor kommer hit och passar tvillingarna när jag ska på mvc.
Är mycket som händer denna vecka, eller det har varit hittills iaf..
imorgon vet jag inte vad som händer, på Fredag ska vi till bvc iaf och dom ska få första vaccinationen.
usch va hemskt, stackars bebisar.
Nålar är alltid hemskt, fast jag vande mig efter graviditeten med både Hugo & tvillingarna..
Men det är INTE KUL att se sina små bebisar få lov att pickas..
När vi var i Falun så tog dom ju massa prover och sånt varje dag,
dom var ju så små och blodkärlen jättesmå, så dom fick lov att ta blod ur huvudena,
det såg hemskt ut. Dom skrek inte iaf eftersom dom fick sån där sockergrejs :p
Och dom sa att det känns minst när dom pickas i huvudet än t ex. armen.

Jag kommer ihåg när Hugo var 6 veckor gammal och vi fick lov att ligga kvar på barnavd i Falun,
då skulle dom ta prover och sätta nål och ge medicin, först hade dom på bedövningssalva,
men dom lyckades inte eftersom blodkärlen sprack hela tiden,
så till slut gav dom upp med salvan och stack han ändå,
GUD vad han skrek, det var jävligt jobbigt kan jag tala om!
Dom prövade på armar, händer, fötter, huvud, men blodkärlen sprack överallt.
Stackars lille Hugo..


Nu sover bebisarna så sött. jag ska passa på att göra mig klar innan dom vaknar och ska äta igen,
sen ska jag gå.

Puss & hej


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback