Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fixfix!

Idag har vi haft en riktig fixardag.
Hugo har lekt ute typ hela dagen, och varit jättesnäll :) Tvillingarna sov i nästan 2 timmar efter lunchen, det händer typ aldrig så då hann jag greja med allt möjligt här hemma :)

Började kolla igenom förrådet på framsidan efter en kartong med kläder sen Hugo var ca 1 år.
Den stod ju såklart längst in längst ner. Så allt annat blev utplockat.
Då hade R slutat jobbet lite tidigare, han började 4 imorse istället för 7 :p
så vi lånade brorsans släp och åkte och slängde massa skräp, har velat gjort det i evigheter nu men har liksom inte blivit av.
Men nu så!

Sen gjort mat, spagetti och köttfärssås, blev riktigt gott idag tyckte jag :D

Sen medans Ronny och Hugo är och handlar så har jag ändrat om i matsalsdelen lite,
ni som vet hur köket ser ut här vet ju att den är i typ 2 delar,, själva köket och matsalsdelen med en bänk mellan..
Så jag har ändrat om bordet,, blev kanske inte det snyggaste men det ska ju få plats 2 st barnmatstolar som tar endel plats, så det passade bäst så här. Då kan stolarna stå på sina platser,
nu har vi fått lov att flytta omkring dom för att dom bara stått i vägen.

Jag är på världens fixhumör idag, men nu börjar kroppen säga ifrån..
jag är fortfarande superförkyld och imorse hade jag såå ont i bröstkorgen och i luftrören, inge kul alls.
MEN så länge jag inte har feber så är jag glad!! Jag klarar mig ändå liksom,
men får jag feber så får jag hög feber och kan inte göra mycket alls.

Fredag idag också,, vi ska inte göra nåt speciellt..
Ska ni göra nåt roligt??


Puss & hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback