Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Home Alone.

Ja idag har jag varit hemma alldeles själv! Kan inte ens minnas när jag var helt ensam sist.
R tog med sig barnen och gick till farfar Stefan.
Så jag fick gå i tvättstugan alldeles ensam & jag har frostat av frysen och dammsugit och torkat och vikt kläder och diskat och torkat och massa mer, tänk vad roligt och vad fort det går när man inte har barnen ivägen! :P

Men efter typ 5 timmar kändes det hel konstigt, saknade mina busfrön så mycket :P
Det var så tomt :P
Men sen kom dom hem ;)

Vad skönt det är när man kan börja hänga tvätt ute igen, på framsidan här blir det ju jättevarmt när solen ligger på mitt på dagen, det torkar fort :)
Sen har vi solen på baksidan på eftermiddagen/kvällen, så där blir det mysigt att sitta och grilla och sånt i sommar :)


Nej nu ska jag pussa på mina snuttisar lite!



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback