Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jävla förkylningar.

Jaa usch, inge kul alls..

Snart kommer mammsen och hälsar på, på egen risk ;)

Senare ska vi till Adde & Kerstin för idag fyller Kerstin år!
Fast jag ska nog fråga hur vi ska göra, eftersom vi är förkylda..
dom kanske inte vill bli smittade.

Alltså jag blir galen på det här, det är ju inte "bara lite snorigt" liksom,
det rinner heela tiden åt både mig och barnen, ingen feber än så länge *peppar peppar*
Tänk att det tar om hela hela tiden, Hugo hann va på dagis i ca 2 veckor,
sen börjas det om igen.
Hur mycket får man va borta från dagis? Det känns ju så dumt, men vad sjutton gör man då?
Vill ju inte skicka dit han om han är förkyld, han kanske inte orkar, + att det är dumt att riskera att smitta så många andra.


Jaja, ska sätta igång lite kaffe så det är klart när mamma kommer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman, ni är inte allergiska emot pollen då??

för min allergi har satt igång nu o näsa o ögon rinner.. å nyser hela tiden!!



Puss <3

2011-04-12 @ 21:28:32
Postat av: Ammie

Oj :p det var jag som skrev det :) vet inte varför inte namnet kom med?? hmm.. kanske skrev ifrån mammas dator :p aja..

Men ni får krya på er så vi kan ses snart :)



Puss <3

2011-04-14 @ 00:19:14
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback