Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Otrevliga människor.

Jag blir så irriterad.. Vissa människor är så jävla otrevliga.

Jag är en sån människa som alltid hejar på alla jag möter och försöker vara glad och trevlig och säga snälla saker till många, jag vet hur glad man blir när någon helt plötsligt säger något uppskattande och snällt, det kan ju göra hela ens dag till en bra dag :)

Men jag blir så sur på vissa, ibland får man verkligen otrevliga svar tillbaka.
Jävla bitterfittor säger jag då, ursäkta men vad tjänar man på att vara otrevlig?
Eller så är dom spydiga som sjutton, sånt hatar jag verkligen.
Tycker du inte om mig så säg det istället.
Ärlighet varar längst.

Men döm mig inte om du inte ens känner mig.


Allt blir ju mycket mer positivt om man har en positiv attityd !

:)






Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

förstår precis va du menar! som igår när jag åkte buss så kom en annan kvinna med barnvagn på, nu kunde hon antagligen itne svenska kom jag på senare, men hon totalignorerade mina försök att vara trevlig å hjälpa med hennes vagn å att båda fick plats, vi hade också exakt lika dana vagnar så försökte säga något kul om det men totalignorerad...

2011-04-17 @ 14:48:58
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Catte

Brukar också hälsa på alla, iaf här på området och svarar dom inte är det väll upp till dem, jag hälsar nästa gång ändå så får dom väll vara bitterfittor då. ;)

2011-04-17 @ 20:07:33
URL: http://varatlillaliv.blogg.se/
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Jillian är helt fascinerad av kristallerna! finns på panduro:)

2011-04-17 @ 21:39:13
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback