Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sköönt.

God afton :)

Full rulle idag som vanligt..
haft lite besök, sen varit ute och fixat massor, haft tvättid m.m..
jag var ute och klippte till buskarna lite nu mot kvällen,
såå skönt ute och fasen vad mysigt vi kommer ha det här ute i sommar!
Och jag trivs verkligen här.
Grannarna är super, när vi flyttade in för mer än ett år sen så bodde det andra folk här bredvid,
men många har flyttat och nu är det bra grannar ;)
Alla är trevliga och småpratar med varandra, sånt gillar jag. Det ska liksom vara bra stämning i området tycker jag.
Och det är så mycket barn här ute, och Hugo leker så bra med alla.

Vi bor ju granne med ägaren till Järnvägskiosken, och hans familj.
Jättetrevliga allihopa, Hugo leker jämt med minstingen, en tjej som heter Vian, hon är ca 2 ½ men dom funkar bra tillsammans, oftast ;) Dom är så söta, hon är verkligen en söt liten flicka.
Först när vi bodde här var det såå jobbigt, dom är ganska stimmiga, barnen är ute ganska sent och leker och skriker osv.. fan vad arg jag var på kvällarna, jag satt här med mina hemska graviditetshormoner och svor och var så nära på att skrika åt dom :P
Tur att jag inte gjorde det, stackarna hade ju blivit livrädda haha :p

Men nu tycker jag det är ganska skönt med lite liv här ute,
och om dom stimmar så gör det ju inget om Hugo också råkar stimma,
då kan dom inte klaga på oss liksom ;p
Är inge kul med grannar som gnäller för minsta lilla ljud,
så var det när vi bodde i förra lägenheten, usch idioter :p
Har man barn så är det inte alltid så lätt att ha det tyst, vilket tydligen inte alla förstår..


jaja, nu ska jag försöka få Herr Hugo att sova, han är lite envis idag..

Puss Hej




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback