Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag

Fy vad helgen gick fort!
Det är redan söndag..

hade fullt upp igår, hade tvättid i 8 timmar.. *puuh*
men nu är det nästan tomt i alla tvättkorgar + nytvättat i alla sängar :)

Mellan springer i tvättstugan hade vi besök, trevligt trevligt.

Har tittat på film i helgen också,
i Fredags såg vi nyaste Harry Potter, eller jag vet inte om den är nyast :p
har noll koll på dom där, är liksom inte mitt intresse av såna slags filmer.
Första Harry Potter filmen var bra, den var liksom magisk & söt.
Nu tycker jag det bara har blivit FÖR MYCKET & filmerna är mest löjliga.

Igår såg vi på Meteor som gick på tvn, det var del 1 av 2.
Helt okej, jag tycker filmer som handlar om typ världs/naturkatastrofer och sånt är spännande.
fast jag blir så jävla nojjig bara och tror att världen ska gå under typ nu. :P haha..


Jag & Hugo har bakat lite nu på förmiddagen också.
Ska ta med och bjussa på hos mamma, vi ska dit om en stund.

Har nyss ätit lunch också, mandelfisk, mums!

Jaja, vi hörs kanske sen :)
Hoppas ni har haft en bra helg!



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback