Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Storm..

.. varning var det i Skåne sa dom på radion, hoppas det inte kommer hitåt :p
Just nu verkar det inte blåsa så mycket ute iaf, har lämnat Hugo på dagis, tvillingarna kravlar omkring på golvet och leker med allt, det är så roligt nu runt den här åldern, då dom tycker att typ vad som helst är jättespännande :p
varför köpa massa leksaker när dom tycker typ en sked är rolig, hehe..
nej då men ni förstår nog vad jag menar ;)


Pappan sover,, men jag ska jaga upp han tills jag ska hämta Hugo så jag inte behöver dra med tvillingarna. Tänkte gå till affärn också, bara jag och Hugo. :)

Annars idag händer det väl inte så mycket, vi gör det vi känner för.

Vad ska ni göra idag, nåt speciellt?


Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan, jag bor i Skåne och snacka om storm!! :o

Det är strålande solsken men blåser så att cyklar och tak flyger.

Men jag tycker faktiskt det är ganska mysigt ändå =)



Kram Elin.

2011-04-08 @ 17:51:04
URL: http://tomorrowendstoday.bloggplatsen.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback