Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Torsdag

Idag har det inte varit lika fint väder ute, jag tyckte det var skitkallt så de va inge kul alls att va ute.
Hugo däremot har varit ute sen kl 7 imorse, typ.

Min kusin m.familj från Falun kom hit igår, vi fick massa leksaker å sånt som dom skulle slänga,
jättefina grejer ju! Hugo älskar dom, och han ville ut direkt när han vaknade imorse :p
Jag lyckades hålla han inne en stund iaf och fick i han lite frukost. ;)


Sen har jag väl bara tagit dagen som den kom, inte gjort nåt speciellt..
myst med Max & Vincent. :)
Jäkla unge tog sig upp 3 trappsteg idag! Max alltså.
Jag stod såklart bredvid&bakom, ville bara se hur mycket han kunde.

Nu går det undan i svängarna!
MÅSTE sätta upp grind snart!


Har nyss badat barnen, Vincent satt och skvätte som bara den, och Max fick ta ett snabb-bad idag. Vill helst inte riskera att vänstra handen blir blöt och det kommer in nå bakterier.

Nu ska jag titta på Bamse med Hugo. :)

Puss & hej

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Tack så mycket :D

2011-04-28 @ 19:18:11
URL: http://dixiwonderland.com/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback