Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag

Och imorrn drar vi! Just nu är jag supertaggad, ska bli skitkul!!
Har packat lite iallafall, just nu försöker jag bestämma skor!
Idag har jag knappt varit hemma känns det som..
Handlat, vart på stan med mamma & syrran, vart i Selja,
vart i tvättstugan :p

Syrran åt hos oss idag, vi käka pizza :)
Gott..

En liten olycka hände idag också men SOM TUR VAR så verkar det ha gått bra!!
*andas ut*
Fy fan vilken panik.


Annars har dagen varit helmysko, har fått reda på massa saker, blivit ännu mer förvirrad och allt bara är knasigt :p
jag har bara lust att skita i allting :p
ååh.
Ibland önskar jag verkligen att man fick ett tecken från ovan så man vet hur fan man ska göra & bete sig!
Hur man ska göra, vilken väg man ska gå..
Äh svammel..


Nej jag lär väl packa klart sen varva ner så jag kan sova.
Bussen går ca 9 imorrn, sen 6-7 timmar senare är vi framme i 08land.

Ha en bra helg allihopa, det ska jag försöka ha, ska försöka lämna alla bekymmer hemma!!

Puss & hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback