Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ja.

Kommer aldrig på nå bra rubriker :p

Dagen idag har faktiskt varit rätt bra ändå,
det hjälpte att prata lite med mamma och att skriva av mig lite.
Har så himla mycket tankar som snurrar..
Ibland är det svårt att tänka rationellt, men det hjälper att sätta ord på tankarna.

Allt kommer bli bra, jag ska njuta av livet.
Så gott jag kan iaf. :p
Kommer man ner i en svacka så är det svårt att se utanför bubblan.

Jag ska vara världens bästa mamma & kompis & dotter & syster & allt :)

Känner mig så ensam ibland, ibland går det så lång tid mellan gångerna jag träffar vissa syskon,
men det blir ju så när man har sina liv med allt vad det innebär, men ni som läser, jag saknar er :)

Pappa har ju flyttat också, till skogen utanför Rättvik nånstans.
Lite tråkigt, vi träffas nästan aldrig, men kommer nog bli ännu mer sällan nu.
Men det är som det är.



Mammsen & en liiten Max , typ 3 veckor gammal.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback