Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jaopp..

Åh vilken dag.. jag blir helt förvirrad :p

Har iallafall haft mamma & syrran här på besök, vi åt lite blåbärspaj m.vaniljvisp, skitgott :)
Mamma åker med brorsan m.fl till Höljes på folkrace imorgon och kommer hem på söndag,
syrran åker tillbaka till Västerås, så vi fick lov att ses lite idag :) ♥


Sen har det varit tvätt & städ som vanligt..
leta Hugo en sväng också, blir galen på alla större barn här ute som gör massa tok och drar iväg han,
han är faktiskt inte ens 4 än och dom är 8+. Han förstår ju inte riktigt som dom gör.
Jag har försökt prata med dom men dom verkar fatta nada..
Jag kan liksom inte sitta och glo på han och se varenda sekund vad han gör,
jag har två till som ska tas omhand.
Jag vet inte hur jag ska göra, får väl låsa in Hugo eller nåt. :p
Stackarn..
sen finns det ju yngre snälla barn som han gärna får leka med också,
men dom större är ju där och "tar över"..

Usch va trött jag är, det tog lite på krafterna att åka iväg :p
Men jag skulle lätt göra om det, dock med lite mindre alkohol så pass tidigt på dagen hehe :p





Underbara vänner jag har alltså :)


Nu ska jag hänga tvätt.
Puss & hej



Kommentarer
Postat av: ammie

mmmm å vi älskar dig gumman.. <3

2011-08-03 @ 20:32:37

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback