Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Onsdag

Tjoo.
Igår var Hugo på dagis som vanligt på förmiddagarna, sen hem och åt lunch.
Sen fick vi besök av älskade Linda & Elias, dom var här några timmar, barnen lekte och hade kul :)
Hugo & Elias rev ner nästan allt på golvet och hade skitkul ;)
Blir mer jobb åt mig men jag tycker dom måste få toka sig ibland,
det är så gulligt när dom gör nåt och har skitkul åt det ;)
Hugo brukar hoppa i vattenpölar och sulla ner heela sig,
men barn måste ju få vara barn ibland ;)


Sen på kvällen när barnen somnat var jag helt slut, tog en dusch och tog på mig onepiecen,
grymt fult men grymt skönt!
Jag låg i soffan hela kvällen! Så himla skönt att bara lata sig och inte göra nåt förutom att titta på tv!

Har varit tok-trött den senaste veckan, är lite sliten, behöver lite vila..
Imorse var Hugo på dagis igen, jag och tvillingarna var här hemma och grejade,
men jag blev dötrött så jag lade mig i Hugos säng en liten stund, för tvillingarna satt i hans rum och lekte ändå liksom..
jag tänkte bara slappna av en stund.
Mm lättare sagt än gjort!
Jag fick ju två busfrön klängandes över mig :p
Dom hade ju kunnat vara lugna och myst, men nää dom ska klättra över mig, kravla hit och dit och bara busa :p
Mina sötnosar ♥


Sen gick vi och handlade lite innan vi skulle hämta Hugo.
Max somnade på vägen hem och sov en stund, så vi andra åt lunch så fick han äta när han vaknat, och nu sover Vincent.
Hugo tittar på bolibompa och Max sitter här och leker :)


Det är ganska fint väder idag också, sol!
Tänk, imorgon är det SEPTEMBER. Va fan, det var ju nyss Juli och sommar,
nu är det verkligen höst ju :/
Fast det är mysigt såklart, men inge kul när det är så kyligt :p


Nej nu måste jag gå, skriver kanske sen :)
Hoppas alla mår bra!
puss



Försökte ta en bild på oss men han ska bara toka sig ;)
Älskade Hugobus!



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha bästa bilden! Vad stor han har blivit!

2011-09-06 @ 11:58:11

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback