Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Pruttprutt.

Idag började R jobba igen, den semestern tog slut fort.
Dagarna går ju så fort så man hinner inte med, en vecka känns som två dagar typ.
Tänk att vi snart är i mitten på Augusti redan..

Idag har min kära mor varit här en stund och passat barnen så jag och Ronny kunde åka och fixa en grej, sen handlat. Sen gjort mat och ätit osv, och nu är klockan helt plötsligt nästan 18.00.
Man hinner inte mycket på en dag alltså, jag skulle vilja hinna mer, verkligen, men det är ju omöjligt. :/
Jaja så är det att ha flera barn och ett hem att sköta ( så det inte gror igen haha :p )


Igår mådde jag jättedåligt, var helt borta i huvudet och allmänt förvirrad.
Idag känns det bättre. :)

Jag känner för att baka,, tro om jag ska göra lite muffins eller nåt sen,
enkelt att frysa in och bra att ha hemma IFALL man får besök.

Nu ska jag diska.


Hugo hemma hos sin mormor för ett tag sen.



Kommentarer
Postat av: Catte

är ledig då så det går bra det =)

2011-08-08 @ 20:24:30
URL: http://varatlillaliv.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback