Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Glitter & glamour

Sitter här och kikar medans jag har tvn på.. svt1.
Dom fixar till en tjej som ska på Nobelmiddagen.

Åh vad jag älskar allt sånt där! Underbara klänningar, skor, sminket, håret, och inte minst alla smycken!!

Jag är en prinsessa på insidan, jag älskar allt som har med sånt att göra :p
haha.

Min dröm är att få vara en riktig prinsessa :P
Hahaha nej då men gud vad härligt att ha tillgång till alla vackra ting ;)




svenskdam.se



nyheterna.se

Dessa bilder är från 2009 men vad gör det! :)

Loovely!


Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. Just nu pågår en ADVENTSKALENDER med fina priser på vår Facebooksida! Gilla sidan för att kunna delta: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-12-09 @ 18:00:53
URL: http://missalicia.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback