Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mixed pics.


Jag färgade håret igår.. var mest för att få bort utväxten men alltihop blev lite mörkare.
Jag är nöjd iallafall.



Två surskitar :p
Här i huset ska man inte skjuta in stolen efter sig, man ska lägga dom ner på golvet
annars har vi två busfrön som klättrar upp överallt.
Idag var dom helt omöjliga, och dom lyssnar inte ett skit på vad jag säger :P
Jag var nära att vända hela bordet upp och ner så att dom inte kunde klättra upp på det haha.



Muums mat! Mina prinsar är så matglada! Så skönt :)
Tänk om Hugo också kunde äta! Han dissar allt och jag vetifan hur jag ska göra..



Flumm :) Vincent :p


Wihoo vi dansar på bordet!! :D



Kommentarer
Postat av: Eelin

åh vad fint hår du har :)

2011-12-11 @ 02:19:00
URL: http://tomorrowendstoday.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Här är en superbra sida där man kan göra riktiga kap!

Många bra märkes saker med super bra rea! Gör som jag och bli medlem.

Finns massor fint till barn med upp till 75% rea



Jag själv är super nöjd! klicka bara in på länken jag skickade med!



Mvh

2011-12-14 @ 23:53:01
Postat av: JéNnÍéY Love

Dom ser allt ut att ha kul:) Att barn kan komma på såna bus<3

2011-12-18 @ 17:27:11
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback