Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

:p

Hoho vad nyfikna ni är! Nu när det varit lite drama så har antalet besökare dubblats ;)
Tänk att när något speciellt händer & man skriver ut det på facebook, då kommer folk och försöker bry sig.
Inte annars, då hör man inte ett knyst.

Det tyder ju på att ni bara är nyfikna ;)
elleeer huuur? ;)

Tur att jag vet vilka som FAKTISKT bryr sig.
som till och med hör av sig via telefon och frågar hur man mår..
eller kommer hit. Har nyss haft lite besök, såå skönt med någon att prata lite med :)
Myspys.

och som hör av sig annars också, inte bara när man har skrivit ut att nåt har hänt.


Och angående det som har hänt..
jag tänker inte låta det trycka ner mig!
Blev riktigt besviken & ledsen först,
men det är som det är och man får acceptera och leva med det..
även om det förändrar MASSOR som rör livet just nu..
Jag lär mig av mina "misstag". Jag måste sluta va så naiv & snäll för det skadar bara mig själv mer än vad det har hjälpt andra.
Svårt att förklara hur jag menar för det låter bara flummigt :p


En sak är säker, den bästaste vännen jag har haft är nog borta..
det kommer inte kännas likadant något mer!
Och det gör ooont i mitt hjärta.

Äh.. god natt :)




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback