Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Snö!

Det är så vitt ute :) Vanligtvis tycker jag det bara är jobbigt med snö, men snälla snö ligg kvar tills efter jul nu, inte minst för barnen som vill vara ute och leka! :)

Igår fick jag hem jultidningarna som jag har beställt av Viktoria.
Så nu har jag iaf 4 julklappar åt Hugo. Lite spel, en bok, pysselset med Cars.
Sen får jag väl köpa något mer, nåt kul liksom, typ en bil :P, när barnbidraget kommer.
Till Max & Vincent ska jag köpa en leksaksdammsugare (dom är helt galna i dammsugaren),
och kanske en spis (om jag har råd)..
sen nåt mer.
Men det är så svårt :P
Alla 3 har ju så himla mycket leksaker av alla slag, dom behöver inte något speciellt.
Ja Hugo skulle haft lite spel, bra för hjärnan, han lär sig att vänta på sin tur, att koncentrera sig och att sitta ner och göra något, och mysigt att spela tillsammans :)
Men det ska han ju få också så :)

Alla pratar om att en leksaksdator skulle passat..
men det fick han när han fyllde 1 :p och den fungerar fortfarande men han är inte intresserad av att göra "uppgifterna" på den..

Sen har jag inte köpt nån mer julklapp.
Vet inte vad jag ska ge till folk.. ska ut den 20e och julhandla lite.

Vad ska ni ge till era barn?


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vi ska oxå köpa en leksaks dammsugare :p han är tokig i den när vi dammsuger så hoppas han kommer gilla den :)

2011-12-09 @ 14:49:14
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: Ellie

Mina tvillingar får, bilar, traktorer, garage. Har inte så himla mycket sånt sen förut och Nikki är helt tokig i traktorer och bilar ;)

Nattis blir det mest "bra att ha saker". Hon har kommit i åldern där det är svårt att hitta på roliga saker. Visst har jag köpt nån leksak också men vet hur det blir, roligt en vecka sen är det bra....

2011-12-09 @ 21:51:02

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback