Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tjohoo..

God afton :)
Sitter här och sitter..
förkyld som ett as.. barnen är hos pappan, jag har legat i soffan halva dagen.
Mår inte bra alls.
Usch. jag står ut med förkylning men inte hög feber.
När jag får feber blir jag helt koko, skakis och kan knappt stå upp.
Har knaprat panodil men funkar inte..
har inget annat hemma heller men jag försöker vila iaf.
Igår funkade det iaf med panodil!
men idag orkade jag helt enkelt inte, så pappan fick vabba eftersom Hugo faktiskt också är förkyld & hemma från dagis.

Det är ju inte bara mina barn och mitt ansvar..
och mår man såhär dåligt så är det inte lätt att ta hand om en bråkig 4 åring och två 1 ½ åringar som är världens envisaste och busigaste :p

Mina älskade smågalningar, älskar dom så mycket, deras tok gör mig så glad ;)
ibland haha.








Några dagar sedan..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack så mycket =)

Du får ta och krya på dig!!

Vad stora de blivit då, växer så det knakar =)

2011-12-08 @ 13:05:20
URL: http://fotolaiza.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback