Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

<3

Jag känner mig så glad, vissa vänner är verkligen världens bästa,
tur att jag har er!! ♥


Fick hämta Hugo efter en halvtimme på dagis igår, han är förkyld, igen.
Det tar om och om igen, vi alla har nog varit förkylda i säkert ett halvår nu,
jäklar förkylningstider!
Men förhoppningsvis blir det bättre,, man kan ju alltid hoppas.

Han är jättetjock i halsen, massa slem,, ibland kan han knappt andas för det sätter sig för luftrören,
natten var jobbig.. hade tydligen ingen hostmedicin hemma heller,
men nu har vi köpt iaf så det finns nåt som hjälper.
Hans hosta låter som krupp, dagis sa att det kan dom få vid den här åldern..
min lillebror hade det när han var liten så jag minns hur allt var.
men jag hoppas det bara är förkylningshosta.

Nu ligger han i sin säng och myser framför Pettsson & Findus. :)


Vi fick besök igår iaf, Linda :)
Jag är så glad att jag har dig älskade kusin,
du är nog den enda jag känner att jag kan lita på till 110% och du är den enda jag kan prata med om ALLT.
Det är jäkligt skönt att ha någon som man kan prata med, om just ALLT.
Och vissa saker kämpar vi båda med så vi förstår varandra.
Det är viktigt, endel människor som inte har varit med om vissa saker har ingen aning om hur det faktiskt är. Många tror sig veta, men dom gör inte det...


Nej nu är det gnäll på minstingarna här hemma..
ska väl roa dom lite :)

Måste iaf säga grattis till Angelica som äntligen har fått sin lilla flicka! :)

Puss & hej






Kommentarer
Postat av: Becca

Hallojsan.. Allt bra med dej idag? :D

2011-02-10 @ 19:21:49
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Linda Jansson

Tack hjärtat! Jag säger bara detsamma till dig. Är oerhört glad att jag har dig!! Vi kan verkligen prata om allt du och jag, jag älskar dig så himla mycket!! <3 // LIndA

2011-02-17 @ 17:00:08

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback