Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ännu en dag..

jaa vi är lika förkylda idag med, om inte ännu värre, iaf tvillingarna.
Tycker så synd om dom, dom snorar & snorar & hostar,
smetar ut snoret i halva ansiktet och inget duger.
Jobbigt med två st som är sjuka.. annars brukar en va sjuk i taget typ.

Hugo mår lite bättre iaf, han hostar och är lite kraxig i halsen bara.

Jag är lika förkyld, och det tråkigaste är att jag varken känner någon lukt eller smak.
Det är hemskt tråkigt att äta! Det smakar INGENTING.
Jag är sugen på att baka, men varför,, :p
äh får hoppas vi blir friska snart!!


Sorry om inläggen den senaste tiden har blivit tråkiga och med mycket gnäll,
tyvärr har dagarna bestått av sjukdomar den senaste tiden så vi har inte kunnat göra så mycket roligt.

Hur ska man göra så att den onda cirkeln bryts?
Det går bara runt runt här hemma..
Ska man tvätta ALLT, sprita ALLT & proppa i sig vitaminer eller?..


Kanske borde ringa vårdcentralen någon dag, jag har ju faktiskt varit sjuk 3 veckor nu,
med bara någon dag där jag mått rätt okej.
men orka..
nej.. jag väntar ett tag till.
Hatar att åka till sjukhuset..


Vad händer i erat liv då, har någon nåt kul att bjuda på som livar upp lite??
Kram!!

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- fin header du har!

2011-02-15 @ 17:58:23
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline

sv; Ja deras prylar verkar väldigt bra! =)

2011-02-15 @ 20:12:45
URL: http://lindapauline.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback