Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lite wierd asså.

Haha, vilken dröm jag hade inatt! Helt galet!
Men jag vaknade och var glad, så det är bra :)
Fast det är lite jobbigt att ha drömt så intensivt så när man vaknar känns det som att man är halvt inne i drömmen fortfarande, fast man inte är där liksom. Och det är lite jobbigt när vissa drömmar känns så jäkla otillgängliga, så lååångt bort liksom..
Aja..

Ingen migrän idag, knappt förkyld, lite yr bara men det beror nog på att jag låg ner så mycket igår,
det är inte bra att ligga ner för mycket heller.. :p

Barnen verkar må bättre, Hugo småhostar bara, tvillingarna är lite snoriga och småhostar dom också.
Men ingen feber.


Jag känner för att fräsch till mig! Kanske ska köpa lite hårfärg & göra lite ansiktsmask och sånt,
behöver nog det efter denna jävla förkylning. :p
Måste ju va fin för imorgon är det fest :)
Det ska bli jättekul, skönt att komma ut lite och umgås!!

Nu hoppas jag att förkylningen försvinner helt från denna familj och håller sig borta ett bra tag!
Ska köpa hem massa frukt & grönt så vi får massor av vitaminer i oss! ;)


Just nu är det bara jag & Max vakna, Hugo & Vincent sussar sött.
Hugo lär väl vakna snart så då är det full fart igen.
Han ska nog få gå på dagis till veckan igen, får se först hur han mår i helgen.


Nej nu ska jag sätta igång lite kaffe!
Puss Hej

Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Tack! =)

2011-02-18 @ 10:43:52
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: DONKEN-Vince & Isas Morsa

oooo att komma ut på fäääst kan behövas ibland! träffa folk och bara vara, liksom. :P

tack så mycket! :P 10 dagar för tidigt, och oh så underbart. hähä.. :P

pöss!

2011-02-18 @ 13:56:52
URL: http://donkens.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback