Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Max & Vincent

Har precis gett tvillingarna lunch.
Man märker mer och mer att dom är lite olika.
Dom är inte lika lika på utseendet längre, nu ser folk oftast vem som är vem och
Max är mer lik Ronny och Vincent mer lik mig.
Så dom är nog inte enäggstvillingar ändå, vad vet jag, det märks väl :p

Men när det gäller maten är dom ganska olika.
Max äter jättebra, han nästan hänger över tallriken och slukar varje tugga på en gång :p
Vincent är mer krånglig, precis som Hugo.
Han sitter och tittar runt, bryr sig knappt om att det är mat på gång, han öppnar knappt munnen så man får liksom peta in skeden :p
Han får kväljningar lättare och är mer kräsen.

Jag hoppas Max fortsätter som han gör, så jag iaf får ett barn som VILL äta :p
Det är såå tråkigt med barn som inte vill äta, vad man än serverar..
Hugo har alltid varit så, tänk vad mycket pengar vi har slängt bort när inget duger och
han bara har ätit någon enstaka tugga.
Så var jag när jag var liten, jag kunde sitta flera timmar med typ 3 köttbullar.
Så det är väl efter mig dom har fått de då :p

Allt bus som Hugo gör är efter Ronny,, jag var jättelugn och snäll ända upp till jag var typ 15 :p
Fast normala barn är ju busiga! Jag är ju inte normal, haha...


Max har varit tidigare med fysiska grejer, som att lyfta nacken, rulla och han sitter ganska bra nu.
Vincent är lite sämre på det, han kan, men är lite svagare när det gäller att sitta. men han pratar mer, Dadadadada säger han och han tjuter mer,
är även mer gnällspik än vad brorsan är :p

Det är fullt upp att hålla reda på vem som gör vad och jag ska lyckas komma ihåg det också så jag kan skriva det i deras babyböcker. :p



Kommentarer
Postat av: Elisabeth Löhf

Jag tror de är enäggstvillingar..men för att få det på papper hemskickat i Certifikat format, Det kan jag tala om för dig när vi träffas annars... det finns ju att söka på nätet hur man gör annars.. Det kostade oss 1990 kr. bara så du vet det.

2011-02-11 @ 19:53:15
URL: http://tvillinglivet.blogspot.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback