Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sjuuuk

Jag funderar på om det är nåt fel på mig.
Jag har börjat blöda näsblod som fan, det har jag inte gjort på säkert 10 år annars.
Jag tappar hår så det skriker om det, jag kan dra ur stora klumpar ur håret..
jag har ont i lederna, magen & huvudet/nacken..
Magkatarren är värre IGEN,, suck!

Eller så är det bara stress :p
Hela mina dagar består ju av stress.
Så det är inte så konstigt..

Men tanken finns ju ändå, TÄNK OM det är nåt allvarligt fel.
Min kusin hade en hjärntumör, tänk om det skulle va nåt sånt.

Eller så är jag bara nojjig :p



Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Usch o fy vännen så där kan jag också känna. Ofta! Inte roligt alls!

Kram!

2011-02-05 @ 15:29:59
Postat av: Sanna

:/

Lät inge vidare.. jag känner igen mej lite där, har funderat på om jag åxå är sjuk..

meen de är nog stress.. Du behöver nog mer vila.

JAG VET ATT DE ÄR LÄTTARE SAGT ÄN GJORT!

Men lyssna på din kropp!

STOR Kram!

2011-02-05 @ 15:48:02
URL: http://http://sannatheoneandonly.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej.. Ta å kolla upp om de e nå fel gumman.. Ja skulle sj behöva gå på nå kroppsundersökning :D haha kOlla mej från topp t tå ;) Puss Helen

2011-02-06 @ 07:32:53

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback