Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Suck..

Nu är jag såhär deprimerad igen.. åh vad jag hatar det.
Jag har så mycket funderingar om allt, om livet.
Vad går livet ut på? Varför ska man leva överhuvudtaget?
Om man ändå ska dö sen, då kan man lika gärna dö nu.
Varför ska man kämpa och kämpa och kämpa för att bara nå skiten igen?

Jag är så less på allt,, på mitt liv, på livet..


Blä säger jag bara!!

Hur ska jag orka kämpa lite till? vart ska jag få inspirationen till att ORKA gå upp på morgonen?
Jag orkar fysiskt, men inte psykiskt.
Jag FATTAR liksom inte varför jag ska gå upp på morgonen, trots att jag har 3 barn.
Jag är liksom störd, min hjärna är koko.


Och jag är så less på mig själv, och att jag har såna här tankar!
Varför har jag det?

Jävla depression, jag hatar dig!!!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet hur det är, hur det känns, tankarna som far omkring. Måendet är som en berg o dalbana.

Det är inte lätt att ha huvudet över ytan..

Och hur folk kan döma en & säga saker fast de egentligen inte vet ett dugg..



Viktigt att prata av sig & få hjälp!

Kram

2011-02-01 @ 17:41:18
URL: http://persaan.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback