Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Vi ser det snöar..

Ja fy sjutton, den här vintern verkar aldrig ta slut.
Och det blåser, inatt vaknade jag och trodde hela huset skulle braka ihop,
ni vet Mora strands hus vet man ju aldrig med HAHA,, nej då :p

Hugo har sovit bättre inatt iaf, skönt!
Jag är pigg och glad.

Vi blir väl hemma idag med, så Hugo får bli frisk och man vill ju gärna inte gå ut i detta snöoväder.


Barnen somnade innan 19 igår alla 3, såå skönt :)
Det händer inte ofta, det märktes att Hugo inte mådde bra.
Så jag hann sitta och fixa med naglar en bra stund :)
Det är så roligt, jag kommer på massa nya idéer och det syns att jag blir bättre och bättre,
jag övar ju på lösnaglar, orkar inte fixa på mina egna hela tiden..


Nej nu ska jag starta dagen här hemma!
Puss Hej

Kommentarer
Postat av: Catte

Du kan få öva på mina naglar. ;D

2011-02-11 @ 10:40:57
URL: http://varatlillaliv.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback