Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Blää..

Kunde inte somna igår, sen har jag vaknat hundra gånger av olika anledningar..
Bland annat så kom Hugo upp till oss och spydde..
men har inte spytt nåt mer så det var väl bara tillfälligt,
han har blivit förkyld igen så han var täppt i näsan, andades med munnen och blev säkert torr i halsen..
jag brukar iaf bli det och få kväljningar när jag är jätteförkyld..
annars är han pigg, men han fick va hemma från dagis för säkerhets skull och vi ställde in träffen med Catrin & Elias.
Känns säkrast så IFALL ATT liksom.
Man vet ju aldrig vad det är.


Idag har jag en klump i magen,, känner att ångest är på väg..
jaja bara att bita ihop.



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback