Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

DäDäDä

Vincent har börjat "prata". Han säger Dä Dä Dä hela tiden, det låter så gulligt!
Förut var det mer aaaaaaaaaaaah och iiiiiiiiiiih. :p
När är det dom säger första riktiga ordet? Jag kommer inte ihåg. Måste nog kolla i Hugo´s böcker.

Annars idag.. förmiddagen var jag nere på botten, men det gick uppåt så just för tillfället känns det helt okej.
Tänk att det kan skifta så snabbt..
Psykologen sa igår att det finns nåt som heter Bipolär sjukdom,
och det stämmer såå in på mig..
Har påbörjat massa tester på ADHD & autism nu iaf, känns bra, för då kan man utesluta massor och förhoppningsvis komma fram till vad det är för fel..
om det "bara" är en allvarlig depression eller om det är nåt annat, som jag kan ha haft typ hela mitt liv men aldrig fått reda på liksom.
Ja vi får se!
Just nu tar jag en dag i taget, jag kämpar på.
Jag vet att jag är stark, ibland är det bara så svårt att veta det själv..

Och anledningen till att jag har tagit tag i det är för att jag vill ha en bra framtid,
och så att mina barn får ha en glad, välmående mamma som orkar & kan göra allt som alla andra mammor gör med sina barn!


MEN jag tror även att det kommer kännas mycket bättre nu när det snart är vår..
och sommar. det är faktiskt jävligt krångligt, vad man än ska göra, när man har två bebisar..
det vore skillnad om dom var i olika åldrar, faktiskt.
Påklädning av allt dom ska ha x2, få fram den jäkla tvillingvagnen, ta sig fram i snön osv..
allt tar ju sån tid. :p


Nej nu är det skrikparty här så jag måste gå.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback