Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hemskt

God morgon!
Fy fan vilken mardröm jag hade inatt!
Jag & några i familjen blev jagade av mördare, det var helt konstigt,
typ som i Saw-filmerna.
Usch, jag vaknade och kände mig helt koko :P
På väg till dagis var jag helnojjig och det kändes som om det stod mördare bakom varje hörn haha.
Nej fy..
Skönt att vara vaken iallafall! :)


Börjar få ont i halsen, kände det igår också,, skulle väl vara typiskt om man ska bli sjuk nu.
Men jag hoppas det bara är nåt tillfälligt.
På lördag ska jag, mamma, syrran & Hugo till Falun, vi ska till en av våra kusiner m.familj, sen till mormor & morfar.
Ska bli kul :)
Och skönt för Hugo kanske, att få åka och göra nåt med mig/oss, utan småbröderna.
Det är inte så ofta det händer, jag har ju alltid tvillingarna med mig vad jag än gör..


Nu ska jag passa på att duscha medans Hugo är på dagis och tvillingarna sover.

Puss Hej

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sjukt jobbigt med mardrömmar som förföljer en. Jag förstår din rädsla, jag lever med den varje dag.



Kram!

2011-01-25 @ 12:56:22
URL: http://angelicabengter.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback